{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا.....خسته شدم از آدمات.

خدایا.....خسته شدم از آدمات.
خیلی دلم گرفته از خیلی ها...
دیدگاه ها (۱)

خدایا خیلی دلم گرفته خیلی.....

خدایا میشه ببریم زیر خاک خسته شدم ❤️‍🩹😭

خدایا خسته ام‌از دلتنگی انشاالله بگن ارش مرده خدایا دلم تنگه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط